web analytics
0 oy
105 kez görüntülendi
Hamilelik kategorisinde tarafından soruldu
ilk bebeğim düşük oldu bu ikinci bebeğim çok şükür herşey yolunda gidiyor ama doktorum coraspirin 100 mg her gün yatarken iç dedi 19 haftalığım her gün içiyorum bir sıkıntı olurmu bebeğim için

6 Cevaplar

0 oy
tarafından cevaplandı
Asıl içmezsen sıkıntı olur. Doktorun bir bildiği var ki veriyor
0 oy
tarafından cevaplandı
İcmeniz gerek bende kullandim kordon baginda kan pihtilasmasi olmasin diye icmeniz gerekiyor kanini sulandiriyor
0 oy
tarafından cevaplandı
Pıhtılaşma problemin varsa ondan vermiştir bu da düşmesin diye asıl içmezsen bebek tutunamaz düşer ihmal etme geçmiş olsun.
0 oy
tarafından cevaplandı
Bende kullanıyorum mutlaka iç
0 oy
tarafından cevaplandı
Evet bende iciyorum gunde 1defa
0 oy
tarafından cevaplandı
Hergün içmen lazım aksatma bendede kan pıhtılaşma si var iğne corasprin kullanıyorum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap
0 oy
6 cevap
4, Kasım, 2015 Hamilelik kategorisinde Hatice Yıldız tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
22, Eylül, 2015 Hamilelik kategorisinde Melisa Melisa tarafından soruldu
0 oy
4 cevap
17, Ocak, 2016 Hamilelik öncesi kategorisinde Reyhan tarafından soruldu
0 oy
3 cevap
17, Eylül, 2015 Hamilelik öncesi kategorisinde misafir tarafından soruldu
Hoş geldiniz, Hamilelik Soruları sizlere sorularınızın diğer kullanıcılarımız tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar. Lütfen platform kurallarına uyunuz.
...